Nieuwjaarsbijeenkomst met Renske Leijten

25 januari 2023

Nieuwjaarsbijeenkomst met Renske Leijten

Foto: SP

Vrijdagavond 27 januari is Renske Leijten – heldin van het Toeslagenschandaal – te gast in De Hip! Het evenement van 19.00 tot 21.30 is gratis toegankelijk voor iedereen, wel of geen SP-lid.

De snelgroeiende SP-afdelingen Deventer en Raalte/Olst/Wijhe heten je van harte welkom! Speciale gast tijdens deze nieuwjaarsbijeenkomst is SP Tweede Kamerlid Renske Leijten. Landelijk bekend van het Toeslagenschandaal. Renske zal tijdens de bijeenkomst de dialoog zoeken met de bezoekers over actuele kwesties, zoals inflatie versus te lage inkomens, energie-armoede tegenover verkochte energiebedrijven en vertellen over de SP- oplossingen. Iedereen die het gesprek wil aangaan over actuele prangende vragen of onderwerpen en wil meedenken in oplossingen is heel welkom.

Als regeren vooruitzien is, wordt Nederland al jaren niet meer geregeerd. Onze overheid mag de problemen niet langer uit de weg gaan en moet haar verantwoordelijkheid nemen.