Meldpunt Zorg Deventer

SP Deventer hoort graag van u wat uw persoonlijke ervaringen met het (nieuwe) zorgbeleid zijn. Waar loopt u tegenaan? Heeft u klachten of juist goede ervaringen? Of u cliënt, medewerker, vrijwilliger, mantelzorger, betrokken familielid, vriend of anders bent, dat maakt niet uit. Uw melding kan om een verlaging van het aantal uren thuiszorg, over gedwongen vertrek uit een verzorgingshuis gaan, maar ook om ervaringen, klachten of opmerkingen over dagbesteding, gehandicaptenzorg, buurtteams en jeugdzorg.

Wat vindt u van de plannen van het kabinet? Wat betekent de dagopvang, begeleiding of verzorging voor u? Wat zijn de gevolgen voor u als dit ophoudt of minder wordt? Bent u tevreden met de thuiszorg en heeft u voldoende zorg? Hebt u al een nieuwe indicatie huishoudelijke zorg gehad en krijgt u minder uren zorg? Wat zijn de gevolgen? Hebt u een vaste huishoudelijk verzorgende? Wat betekent hij/zij voor u?

Medewerkers: kunt u de zorg leveren die u nodig vindt voor uw cliënten? Wat zijn de gevolgen van de bezuinigingen voor u en uw cliënten? Dreigt voor u ontslag als huishoudelijk verzorgende en krijgt u nog loon naar werk ?

Meld uw ervaringen, klachten of mening.

(Je kan meerdere opties aanvinken!)
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.